درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع بدهم ؟

جهت بازگرداندن کالا و یا تعویض سایز سفارش میبایست از طریق کلیک کردن روی “رویه های بازگردانی کالا ” در منوی دسترسی سریعِ پایین سایت، اقدام به مطالعه کامل قوانین بازگردانی کالا، تکمیل و ارسال “فرم بازگرداندن کالا” نمایید؛ سپس همکاران پشتیبانی آلشپرت در اسرع وقت جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم تا چه زمانی میتوانم آن را برگردانم ؟

حداکثر تا 48 ساعت‏ و در صورت سلامت فیزیکی کالا ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

اگر سایز پوشاک یا کفش خریداری شده مناسب نباشد ، چطور میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

جهت بازگرداندن کالا و یا تعویض سایز سفارش میبایست از طریق کلیک کردن روی “رویه های بازگردانی کالا ” در منوی دسترسی سریعِ پایین سایت، اقدام به مطالعه کامل قوانین بازگردانی کالا، تکمیل و ارسال “فرم بازگرداندن کالا” نمایید؛ سپس همکاران پشتیبانی آلشپرت در اسرع وقت جهت هماهنگی های بعدی با شما تماس خواهند گرفت.

آیا میتوانم هدیه را مرجوع کنم ؟

خیر، امکان مرجوع نمودن هدایا وجود ندارد.

روش صحیح بسته بندی و وضعیت کالای مرجوعی به چه صورت است؟

دارای کارت آویز اطلاعات محصول باشد؛ محصول استفاده و معیوب نشده نباشد.

آیا میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

بله، ثبت درخواست بازگشت کالا از طریق تکمیل فرم “بازگردانی کالا” پذیر است.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا در اسرع وقت مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت باید چه اقدامی را انجام دهم؟

شما میتواند تا 2 روز از زمان دریافت کالا، جهت عودت یا تعویض کالا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

کدام کالاها قابل بازگشت نیستند ؟

در صورت استفاده نشدن کالا، نداشتن عیوب ظاهری و همراه داشتن کارت آویز اطلاعات محصول، تمام کالاها قابل بازگرداندن هستند.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد ؟

هزینه ارسال تا سقف 500 هزار تومان خرید محصول، 60 هزار تومان و برای فاکتورهایی با مبلغ بالای 500 هزار تومان رایگان خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود ؟

کارشناسان خدمات پس از فروش آلشپرت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تایید شود ، وجه مرجوع می گردد یا به درخواست مشتری مبلغ به حساب باشگاه مشتریان اضافه میگردد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آلشپرت ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، بررسی و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، ظرف 3 الی 7 روز در تهران و 2 هفته برای حومه تهران و شهرستان زمان خواهد برد.

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟

با ما تماس بگیرید 021-91001114 داخلی 127

ایمیل بزنید info@uhlsport.ir

منو اصلی