شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت آلشپرت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، تخفیفات و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آلشپرت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
شرایط و ضوابط خرید
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر در نوع یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
در صورتی‌که فروشگاه تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میبایست سقف مبلغ خرید جهت استفاده ووچر رعایت شود. در صورتی که به هردلیلی درخواست حذف کالایی از سبد خرید را داشته باشید و مبلغ سفارش از سقف تعیین شده پایین تر بیاید تخفیف ووچر از بین خواهد رفت.
ارتباطات الکترونیکی با کاربران
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آلشپرت استفاده می‏ کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آلشپرت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
توجه داشته باشید که 98100088860067 تنها شماره‌‌ایی است که آلشپرت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (SMS) ارسال می‌کند.
رعایت حریم خصوصی کاربران
فروشگاه اینترنتی آلشپرت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏نماید.
هر یک از خدمات سایت و اسکریپت ها از اموال شرکت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار آلشپرت می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این شرکت محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به استفاده از محتوای سایت با مقاصد تجاری نیستند. کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز ورود خود بوده و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربر است.
ثبت سفارش و ارسال کالا
سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آلشپرت به وسیله ارسال تاییدیه و کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش و ثبت در واحد مالی قرار می‏‌گیرند.
همواره میکوشیم در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهیم. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از سفارش‌‏گذاری ، حق لغو کردن آن سفارش یا استرداد وجه برای فروشگاه آلشپرت محفوظ است.
درصورتی که کالایی پس از ثبت سفارش و قبل از دریافت توسط مشتری ، کاهش قیمت داشته باشد و یا شامل تخفیف شود ؛ امکان مرجوع نمودن مابه التفاوت وجه وجود ندارد.
کاربران باید هنگام ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج تمامی اطلاعات خواسته شده توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی را طی تماس تلفنی درخواست کند.
تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان تغییر مشخصات فاکتور وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را به عمل آورند.
تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
به مشتریانی که تمایل به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود هر چه سریعتر سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است ثبت سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران پیامک و ایمیل حاوی کد سفارش را دریافت کنند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در اسرع وقت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آلشپرت اطلاع داده شود.
محتوا
فروشگاه آلشپرت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و برای تولید محتوا از منابع اصیل شرکت‏‌ آلشپرت استفاده می‏‌نماید. لازم به ذکر است این فروشگاه تضمین نمی‏‌کند که مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
اگر محصول ارائه شده دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، گزارش به خدمات پس از فروش از طریق شماره تماس 91001114-021 داخلی 127 است. استرداد کالا در شرایط اولیه و مشروط به استفاده نشدن کالا است.
مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد ، به عهده فروشگاه اینترنتی آلشپرت نمیباشد.

قیمت گذاری محصولات
همواره در تلاشیم تا قیمتهای درج شده در سایت هم‌سو با قیمتهای فروشگاه فیزیکی آلشپرت باشد. با توجه به طیف گسترده محصولات، قیمت و موجودی نهایی کالاها پس از ثبت نهایی سفارش‌ به صورت قطعی اعلام میشود. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانات بازار یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری یا اتمام موجودی کالا، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع داده و سفارش لغو یا جایگزین خواهد شد. هزینه‏‌های ارسال و حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

منو اصلی